Skip to content

Cazarma Grănicerilor/The Border Guards Barracks

Construită în stil baroc terezian în 1753, în interiorul fortificației cu rol de avanpost al Cetății Caransebeș, are o valoare istorică și arhitecturală de interes național. Din 1783 clădirea devine sediul „Regimentului de graniță valaho-ilir nr. 13” (redenumire a Batalionului grăniceresc coordonat de baronul Paul Dimic von Papilla înființat în 1768). Cunoscut din 1848 ca „Regimentul de graniță româno-bănățean nr. 13”, această denumire se va fixa până astăzi în memoria locului. Din anul 1962 aici funcționează actualul Muzeul Județean de Etnografie și al Regimentului de Graniță Caransebeș.

Built in 1753 as a defensive fortification in the middle of Caransebeș fortress, the building has a Teresian Baroque architecture. Because of its special Baroque elements and its purpose, the building has a historical and architectural national value. In 1768, it hosted ″The Border Guard Battalion″ leaded by Paul Dimic von Papilla baron. Since 1783, it was renamed as Vlach and Illyrian Border Regiment nr. 13. Even though it had during time a multitude of names, the one which remained in local history is ″Banat Border Regiment number 13″. Since 1962, the building hosts The County Museum of Ethnography and Border Regiment Caransebeș.

 

 

1,486 total views, 1 views today

Primary Sidebar

Translate »