Skip to content

Casa de Cultură „George Suru”/The Cultural Institution Site ”George Suru”

Monumentul de factură eclectică cu elemente arhitecturale clasiciste se integrează ansamblului urbanistic din anul 1886. Imobilul cu funcție mixtă, atât comercială cât și juridică a aparținut comerciantului Hermann Rosenfeld (în parte inferioară a existat, printre altele, magazinul de mărfuri coloniale al lui Balk iar la etajul superior a funcționat biroul de avocatură al lui Ernest Halle.

The eclectic monument with its classic architecture elements dates back to 1886. At the first floor, the building hosted a trade goods shop, known as Balk shop, and, at the second floor, there was Ernest Halle’s law office. The owner of the building was the merchant Hermann Rosenfeld.

 

700 total views, 2 views today

Primary Sidebar

Translate »